пʼятниця, 31 травня 2019 р.

2018- 2019 навчальний рік

Учитель, учитель, учитель...

 Це – дар, це – хвала, це – талант! 

З вас кожен у подумках – лірик,

 З вас кожен в душі – музикант. 

Ви вмієте грати на струнах,

 Ви вмієте серцем співати,

 І те, що дано вам від Бога,

Ви прагнете учням віддати.


За період навчального року було заплановано та проведено
 4 засідання м/о з наступних тем: 

  1.Організаційне. Методика  викладання  предметів гуманітарного циклу -  нові  підходи.
2. Організація навчання засобами інтерактивних технологій у сучасній школі: особливості застосування інтерактивних методів та технологій під час вивчення історії та зарубіжної літератури.
3. Розвиток творчої ініціативи вчителів у використанні інтерактивних методів навчання. Прийоми формування мотивації школярів до самостійної навчальної діяльності.
4. Аналіз результативності роботи м/о у 2018- 2019 н.р.

Члени м/о  протягом навчального року плідно працювали, поповнюючи навчальні кабінети:  готували дидактичні та роздаткові матеріали, завдання для тематичного оцінювання з зарубіжної літератури та історії, виступали на педрадах, методичних об’єднаннях, семінарах, засіданнях творчих групах,брали участь у різноманітних вебінарах з предметів, що викладають,  ділились досвідом своєї роботи.  
   Велика увага приділялася впровадженню практику роботи вчителів сучасних технологій, інноваційних методів навчання, формування компетенцій.
  Важливе місце відводилося методиці особистісно-зорієнтованого підходу до навчання, який зумовлює співпрацю на уроці вчителя та учня, активно використовувались на уроках такі цікаві форми і методи роботи як диспути, робота в групах, рольова гра, пректи, дослідження, самооцінка та інші

Вчителі зарубіжної літератури Білинська І.М. та Аскарова Л.Ю. успішно пройшли атестацію. Аскарова Л.Ю. підтвердила вищу кваліфікаційну категорію, звання "Старший вчитель". Білинська І.М. підтвердила вищу кваліфікаційну категорію та отримала звання "Вчитель- методист".

Робота методичного об’ єднання була спрямована на пошук і розвиток творчого потенціалу школярів, на роботу з обдарованими дітьми.

Призерами міського та обласного  етапів олімпіади з історії та правознавства стали:
Козирєва Аліна , 9а клас   - II місце, 
Турега Максим, 10б клас  - III місце,
Стефанків Олександр 11 клас - III місце в другому турі олімпіади з правознавства.(вчитель Рубан С.В.)
Костів Софія,11 клас - III місце , міська олімпіада з історії, вчитель ІгнатенкоЛ.М.

Вчителі історії та зарубіжної літератури активно залучали учнів до участі в інтернет- олімпіадах на освітній платформі "На Урок", значна кількість яких стали переможцями, що підтверджується свідоцтвами.



Зарубіжна література – свято творчої праці, де розкривається творчий потенціал школярів; виховуються особистості з високим рівнем; ерудиції, активності, самостійності; формуються естетичні смаки; Вдосконалюється акторська майстерність.


 Підсумковий урок-вікторина "Казка кличе нас у мандри" . 5клас( вчитель Аскарова Л.Ю.)


Урок - інсценування за твором Джоан Стронг "Гармидер в школі" 

вчитель Аскарова Л.Ю





















Лепбуки, виготовлені руками учнів 7б класу


На належному рівні у школі ведеться позакласна робота з 
предметів суспільногуманітарного циклу.

10 квітня учні 11 класу(вчитель Ігнатенко Л.М.) брали участь у міському воркшопі "Tempora mutantur et nos mutamur in illis"(  актуальні проблеми історії очима дітей)




                                                  



Ігнатенко Л.М. проводить виховну годину до дня проголошення Акту Злуки



Живий ланцюг до дня Соборності України


11 клас



Живий ланцюг до дня Соборності України.  10а клас



25 січня в актовому залі школи відбулась презентація книжки «Історія нашої школи»,  яку створила команда учнів - учасників Всеукраїнського проекту «Історія моєї громади» від Всеукраїнської Асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова доба». Впродовж року  учасники проекту працювали над зібранням матеріалу про історію Стрийської  загальноосвітньої школи №7 за 145 років її існування.  Зібрали історичні дані від початку її створення як Вищої реальної школи, потім перетвореної у класичну гімназію,  пізніше – це семирічна школа для хлопчиків, пізніше середня школа з російською мовою навчання, потім школа в Незалежній Україні  і  Нова Українська Школа ХХІ століття.  Дякуючи злагодженій роботі команди учнів  і вчителів,  ця  книга побачила світ.
Керівник проекту Білинська І.М.


17.04.2019р.- день Цивільного захисту.. Квест , 10а клас


Вчителі Білинська І.М. та Аскарова Л.Ю. взяли активну участь у підготовці, організації й проведенні
інтерактивного семінару - практикуму вчителів зарубіжної літератури міста Стрия(29 листопада )м.Львів на теиу:
"Культорологічний компонент як засіб реалізації компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури"



Мета семінару: 
Впровадження у практику роботи вчителів інноваційних форм і методів проведення уроків зарубіжної літературиформування естетичних смаківповаги до духовних цінностей та культурних надбань людства 


Рубан С.В продовжує активну співпрацю з вчителями, учасниками польсько-українського проекту «Класна школа». 

P1080125

13 травня 2019 р. відбулася Всеукраїнська інтернет-конференція з нагоди 110-ї річниці від Дня народження Степана Бандери «Невідомий Бандера: людина і міф» на базі Музею-садиби Степана Бандери. У конференції взяли участь учні та вчителі усіх закладів загальної середньої освіти м. Стрия та учні середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Сєвєродонецька Луганської області. Мета конференції - поглибити знання учнів про Степана Бандеру та розвинути їхні наукові зацікавлення. “Верховина” зробила екскурс в історію заснування музею-садиби Степана Бандери. Учні ЗЗСО м. Стрия виступили з доповідями, серед них
 «Гартування юнацького духу Степана Бандери у Пласті»
Горечко Марія, учениця 10 класу СЗШ І-ІІІ ст.№7. Науковий керівник: Рубан С. В.

Наші плани на майбутнє: Високий та достатній рівень досягнень учнів; Патріотичне виховання школярів; Обговорення нормативно-правових документів освіти; Активна робота з обдарованими дітьми; Нові досягнення в роботі з учнями в районних та обласних олімпіадах та конкурсах; Виготовлення методичних посібників із досвіду роботи педагогів гуманітарного циклу.

Наші плани на майбутнє: Високий та достатній рівень досягнень учнів; Патріотичне виховання школярів; Обговорення нормативно-правових документів осв...



Немає коментарів:

Дописати коментар