портфоліо вчителя


Портфоліо вчителя Аскарової Л.Ю.
https://drive.google.com/file/d/1mXrvUNd8U376o0niGDhY5DrQ9Q3aNNOX/view?usp=sharing

АскароваЛюдмила Юріївна




Вчитель зарубіжної літератури
Освіта   вища
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
Старший вчитель
Голова методичного об'єднання 
вчителів історії 
та зарубіжної  літератури школи


Педагогічне кредо:
 "Художнім словом сіяти в душах дітей добро, правду, милосердя"


     Творчі здобутки:


Пройшла навчання "Інтел. Навчання для майбутнього", 2006р.;
міський конкурс "Учитель року- 2011"- IIIмісце;
 Всеукраїнський конкурс "Цікава школа", обласний етап, I місце;
Участь у всеукраїнському проекті "Відкривай Україну", 
I місце на обласному етапі, 
сертифікат за участь в "Освітньому марафоні"- Київ(2017)



                     Тема досвіду вчителя зарубіжної літератури 
                           Аскарової Л.Ю.
вчителя вищої кваліфікаційної категорії, 
старшого вчителя:
 Використання інтерактивних методів у формуванні творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури.
                                     Анотація досвіду: 
Уроки зарубіжної літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.
Я вважаю , що одним із кроків підвищення ефективності уроку літератури є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних та інноваційних  технологій навчання. Перевагу надаю високій інтенсивності роботи. Цьому сприяють використання наочності, дидактичних матеріалів, застосування інтелектуальних ігор та комп’ютерних презентацій.
Використання творчих завдань розвиває мистецький хист, виховує духовну особистість, здатну мислити, самостійно оцінювати життєві явища.
                                     Сутність досвіду:
-        введення учнів у світ літератури завдяки доброму знанню учнями текстів               творів, тому що література-дзеркало життя, в яке потрібно пильно вдивлятися;
-         формування моральних якостей творчої особистості;
- підвищення інтересу до читання шляхом ефективного використання мультимедійних технологій;
                     Своєї мети досягає завдяки:
-         доброму знанню учнями текстів творів;
-         науковому викладанню предмета;
-         ідейному,композиційному аналізу твору;
-         коментованому читанню окремих уривків твору;
-         застосування презентацій ;
-         активізації пізнавальної діяльності учнів .

План проведення засідань методичного об’єднання

вчителів суспільно-  гуманітарного циклу на 2019-2020 н.р.



                           І засідання (організаційне)– вересень 2019року



Тема.Аналіз роботи МО за 2018-19 н. р. та основні напрямки та завдання роботи на 2019/2020н.р



                                          ІІ засідання – листопад 2019 року



 Тема: «Організація навчання засобами інтерактивних технологій

                                     в сучасній школі»



                                     ІІІ засідання – січень  2020 року



Тема: ««Розвиток творчої ініціативи вчителів у використанні

                             інтерактивних методів у навчанні »



                                     IV засідання – квітень  2020  Тема: «Аналіз результативності роботи МО »





Аналіз роботи М/О за 2019-20 н. р.

Всі члени МО вчителів гуманітарних дисциплін проявляли ініціативу, були активними в
обговоренні визначених питань, готували повідомлення, доповіді, а також ділились своїм
досвідом.
Засідання проводились за «круглим столом», з використанням інтерактивних технологій. 
Члени МО мали змогу ознайомитись з нормативними та інструктивно - методичними
матеріалами і програмами викладання предметів суспільно- гуманітарного цикл
в поточному навчальному році.
Вчителі опрацювали способи організації навчально-виховного процесу на основі
диференційованого підходу до особистості учня, принципи та ідеї
особистісно-орієнтованого навчання та інтерактивні форми,
психологічні аспекти підготовки вчителя до уроку,
методи розвитку творчих здібностей й формування соціалізації учня. 
У період між засіданнями проводились відвідування та обговорення  уроків, індивідуальна
та групова діяльність з підготовки завдань  для учнів, які виявляють
підвищений інтерес до предмета, огляд методичної літератури та
аналіз моніторингу якості знань учнів. 
Пошук та використання педагогічних технологій, які б заохочували учнів до вивчення
предметів шкільного курсу та участі в позакласній роботі, -
є одним із головних завдань
членів МО. 


Учні залучались до участі у різноманітних конкурсах,  предметних олімпіадах:

  Міська олімпіада з історіі:м -  Коба Соломія, 9Б клас:IIIм.- Садова Софія, 8в клас;IIм.- Гатайло Ірина, 11б клас.(вчитель Ігнатенко Л.М.) II м.Глинчак Б., 10а кл.Правознавство: Iм-Яворів О.,11б кл.,IIм. Огородник О.10а кл., II м. Біраковська А. 9,rk/ (вчитель Рубан С.В.)

  Учні Ігнатенко Л.М. брали активну участь уXIX Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості під гаслом "Об'єднаймося, брати мої" у номінації "Історія України і державотворення" на тему "Ради тебе перли в душу сію, ради тебе мислю і творю" учні 9б класу Коба Соломія, Василишин Надія, Романів Софія посіли III місце, робота була віАктивну участь брали учні у Всеукраїнських предметних олімпіадах на платформі "На урок". Так на III-IV етапах з історіі(Вч.Ігнатенко) взяли участь 41 учень, з них  дипломи Icт.отримали 13 учнів, IIст.- 11уч.,    Ш ст.- 8уч. ),  вчитель отримала подяку за активну участьу олімпіаді.

  Серед учнів Рубан С.В. нагороджені дипломами  I ст.- 8 чол., II ст.- 15 чол, III ст. -7, сертифікатами  -19 чол. Правознавство : дипломи II ст.- 6 учн., III ст.- 5 уч., сертифікати -8 уч.. Громадянська освіта:  дипломи II ст.-4уч., III ст.-5 уч., сертифікати 2 уч. Вчитель отримала подяки за підготовку переможців і учасників…


  Учні РубанСвітлани Володимирівни  Крюкова В., 9а клас і Левицький М. 10а клас підготували на міську виставку роботи на тему “Історичні меми”

дправлена до Львова


Підвищення кваліфікації вчителями МО суспільно-гуманітарного циклу .https://drive.google.com/file/d/1Esc8cUjkNrQrlzlFn7rA1FM5qNCV10f8/view?usp=sharing


Підвищення кваліфікації вчителями МО суспільно-гуманітарного циклу
є приортиетом у діяльності кожного з них :взаємовідвідування уроків
вчителями МО , відвідування відкритих уроків, використання
інноваційних технологій навчання. Самоосвіта.Обмін передового досвіду
між вчителями різних циклів.
Відвідування вебінарів , онлайн курсів підвищення
кваліфікації   на освітніх платформа "На Урок",
Всеосвіта, Прометеус, ЕДЕРА, "Дія.Цифрова освіта",
Основа та інших стали систематичними. 
Про що свідчать численні сертифікати та свідоцтва,
отримані членами МО…


C:\Users\Ljuda\Desktop\KhBXy723br_u_RpUnEhoBPEgq3vJdzqm-1585987485.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgaXIP2P080Buxff71acC5RLVaNgkHI7XBeyTrEl4Nn0ABbmmtaXQ0rOjAU26WbNLaVkIlKdJ2uCC9BpGOjzAVHv6IuTCCfMAYMYtCEyDeDORP-J3ss5xtCIq0Qu9dyW2AdA5Vkr605VMNE/s320/%25E2%2584%2596+IW121969+%25282%2529.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyCpRd2kZYe42o467uVBpXQHcqhZ6S8Ur-j5KUjpzs_q8Chh6ztnBLOf4ffzBImkWibkgQKMMViI_PgVw3l552c2SFUDeB6xziX_0ddK6dSPVzEl4bcjSfKIC0czZU66LUvmaHCHURf78D/s320/%25E2%2584%2596+NQ810321.jpg





Я


Понятт
я професійного розвитку визначають як зростання професійних досягнень у результаті накопичення нового і систематичного перегляду вже наявного практичного



досвіду. Мета професійного розвитку – підготовка і підтримка вчителя для того, щоб допомогти учням досягти високих стандартів навчання і розвитку. Активними методами навчання у професійному розвитку педагогів є: Рефлексія( процес звернення до власного досвіду. Самоаналіз); Портфоліо вчителя (спосіб фіксування, накопичення, оцінки і самооцінки особистих досягнень за певний період часу, систематизація досвіду своєї роботи); Професійна спільнота, що навчається (це участь в освітніх проєктах національних і міжнародних); Професійні публікації ( роботи вчителів, що написані і опубліковані у різних періодичних фахових в
ВИХОВНА

ГОДИНА.2019 вересень

«Я - одинадцятикласник і я на порозі дорослого життя»

Добрий день, дорогі мої одинадцятикласники та батьки !

Я дуже рада вас сьогодні бачити- відпочилих, засмаглих, підрослих і вже зовсім дорослих.

За традицією, 1 вересня, ми прийшли в школу на лінійку присвячену Дню Знань. Сьогодні, в цей радісний, святковий, сонячний день вас запросили  на останній перший урок. Звичайно, ви ще прийдете до школи 1 вересня, почуєте дзвінок, але він буде дзвеніти вашим знайомим, родичам, з часом - дітям і навіть онукам і правнукам, але не вам. Тому сьогодні трішки сумно, але з іншого боку, і дуже радісно. Адже це останній рік шкільної веремії, яка почалася 10 років назад. Цей рік буде важким: попереду ЗНО та вступ до ВНЗ, він буде насиченим і цікавим, він буде таким, що запам'ятається, він буде таким, яким ми всі разом його організуємо. Адже народ і філософи кажуть, що все в нашому житті залежить від нас самих, знаходиться в наших руках. Тому дійте, працюйте, творіть, насолоджуйтесь безтурботним життям, будьте здорові, будьте щасливі !!!

А ми з вами продовжуємо далі. На дошці спробуємо створити «Карта майбутнього».

 Мудрець Сенека стверджував: «Хто не знає, в яку гавань пливти, для того немає попутного вітру».На партах, у кожного з вас є зірочка, візьміть її в руки, і хвилинку подумавши, запишіть одну зі своїх найголовніших цілейна найближчий рік, тобто те, чого ви б хотіли досягти протягом цього року. Тільки не поспішайте, визначте найважливішу ціль для себе. Виконавши завдання, підходимо до дошки і кріпимо свої зірочки на зоряне небо. Дякую вам!

У житті кожного з нас завжди і повсюди супроводжує вибір. Ще в дитинстві ми обирали найулюбленішу іграшку, книжку, в школі надавали перевагу найцікавішим, на наш погляд, предметам, в магазинах завжди зупиняємо вибір на найкращому, як здається, одязі. Протягом цілого життєвого шляху ми з вами обираємо товаришів, друзів, коханих. І в основі кожного вибору в нас є свої критерії, вимоги, своє уявлення про погане і хороше, про добро і зло, честь і безчестя.

         Кожна людина має свободу вибору, який існує щоденно, щохвилини.         Зробити крок чи не робити? Промовчати чи сказати? Стерпіти чи не стерпіти? Подолати труднощі чи відступити? Так чи ні? Куди піти вчитися? Що робити? Як жити?

На партах у кожного з вас є відбиток стопи, запишіть свої кроки які вам треба зробити для досягнення своїх цілей і прикріпіть свої «ніжки» на дорогу, яка веде до здійснення мрій. Перший крок - це запуск процесу. Запишіть кроки і дійте. Зробивши перший крок, ви вже реалізуєте намір.

На своєму шляху, дорогі мої діти, будьте готовими до перешкод. Якщо навіть деякий час буде йти все гладко, то рано чи пізно настане дуже складний момент. Період, коли захочеться все кинути. Це нормально і природньо. Наші невдачі це теж досвід і, часом, він набагато важливіше успіху. Головним завданням буде не відступити від мети, знайти в собі сили не відмовитися від неї. Якщо ми кидаємо почате при невдачах, досвід цих негативних подій накопичується в нашій підсвідомості. І чим більше такого негативу, тим важче нам будуть даватися наступні цілі. Таким чином люди заводять себе в глухий кут і опускають руки при будь-яких невдалих дрібницях. Тому зараз я вам пропоную подумати, визначитись і записати на камінчиках ті перешкоди, які на вашу думку можуть виникнути на шляху до ваших цілей і розмістити їх на галявині.

Дякую, за виконану роботу!( зачитати перешкоди)

Але коли ми незважаючи на проблеми, йдемо і досягаємо бажаного, нам все простіше даються наступні завдання, так як накопичується позитивний досвід. Звичайно ж, всі ці проблеми які ви написали та озвучили, потрібно вирішувати аби досягнути поставлених цілей. А хто ж у нас перший помічник, коли виникають проблеми! Хто переживає, радіє, хто завжди поруч, хто вас любить більше за всіх,- звичайно ж – батьки. Ніколи про це не забувайте!

А наостанок, пропоную вам, мої дорогі одинадцятикласники підійти і обрати собі побажання чи передбачення, що записані на цих квіточках, на цей навчальний рік. (діти підходять обирають і зачитують)

Дякую всім вам за роботу!

І на пам’ять про нашу класну годину хочеться подарувати  вам дуже повчальну притчу, яка змусить вас замислитись про головне

Колись давно, в одному місті, жив мудрець. Слава про його мудрість рознеслась далеко навколо його рідного міста, люди здалеку приходили до нього за порадою.Але був у місті чоловік, який заздрив його славі. Прийшов він якось на луг, спіймав метелика, посадив його між зімкнутих долонь і подумав: – Піду я до мудреця і спитаю у нього: скажи, о наймудріший, який метелик у мене в руках: живий або мертвий?  Якщо він скаже “мертвий”, я відкрию долоні, метелик полетить.  Якщо він скаже “живий” – я зімкну долоні, і метелик помре. От тоді всі й зрозуміють, хто з нас розумніший.Так все і сталось. Заздрісник прийшов у місто і спитав у мудреця:– Скажи, о наймудріший, який метелик у мене в руках: живий чи мертвий? Пильно дивлячись в очі, мудрець сказав: – Все в твоїх руках.

 

 




2018- 2019н.р. 

Семінар вчителів зарубіжної літератури м.Стрия 29.11.2018 Львів





Всеукраїнський освітній проект "Відкривай Україну"


29.08.2016  було оголошено:

           Благодійни фонд «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» за сприяння Міністерства освіти і науки України розпочинає всеукраїнський проект «Відкривай Україну». Його мета -створення відкритого інтерактивного онлайн- середовища для розвитку підлітків малих міст України, у якому вони набудуть необхідних компетентностей та отримають можливість реалізувати командою власну 

ідею у своєму містіВ ігровій формі учасники працюватимуть над командоутвореннямпрактикуватимуть роботу з 

ідеямикомунікаціїкритичне мислення та проектний менеджмент. Протягом гри діти здійснюють два проектиякі покликані змінити їх простір і середовище: на шкільному та міськомурівнях.

Основними напрямками  діяльності  є: освіта, культура  та охорона здоров’я.У 2016- 2017 рр. у проекті взяли участь 428 команд з 284 міст України,  більше 13000 учасників.


Обласний етап проекту “Відкривай Україну”I місце.(03.06.2017р.)




























“Відкривай Україну ”.Фінал.Київ   

08.11-13.11.17р.

                                          


По-справжньому освічений той, хто вміє читати між рядками.



Читання – самостійне плавання в морі знань. 



Книга - це могутня зброя. Розумна, натхненна Книга нерідко вирішує долю людини. 



Щоб підготувати людину духовно до самостійного життя, треба ввести її у світ книг. 
                                                                    (В. О. Сухомлинський)









Сертифікат за курс підвищення кваліфікації  "Використання хмарних технологійсервісівMIcrosoft у навчальному процесі "від 30.10.17


Сертифікат (№02607 від 14.03.2018р) за участь у вебінарі "Як не стати занудою на уроці"(Ж."Зарубіжна література в школах України") (про використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури)






Написала статті в газету "Гомін волі" "Ви назавжди у 
" Ви навічно у наших серцях"(про зустріч шкільної спільноти з ветеранами АТО та волонтерами)(25.02.17) та статтю про зустріч представників шкіл з фіналістами  всеукраїнського освітнього проекту "Відкривай Україну", учнями нашої школи, командою"Стрийські єноти", ("Ми зможемо змінити світ") (23.11.17), які були надруковані на шпальтах цього часопису.

Провела вікторину із зарубіжної літератури "Впізнай героя",6 кл, 8 кл.
Брала активну участь у семінарах м/о вчителів зарубіжної літератури міста

 Виїздний   вчителів М/О шкіл міста у музей ім А.Шептицького в рамках музейної педагогіки.Урок за твором Г.Г.Маркеса "Стариган із крилами " 

з


м.Київ, фінал проекту "Відкривай Україну"...                                                    "Стрийські єноти " у фіналі

                                 листопад 2017р







Освітній марафон в рамках проекту "Відкривай Україну"





Сертифікати за участь в освітному  проекті "Відкривай Україну", за публікації розробок уроків на шпальтах Методичного порталу, за курс підвищення кваліфікації "використання хмарних технолоій сервісів Microsoft  у навчальному процесі"та ін.










 Літературна вікторина "Впізнай героя" 6кл.

Ми зможемо змінити світ… (стаття в газету "Гомін волі")

22 листопада 2017року актовий зал сзш №7 заповнили гості. Це були представники учнівського самоврядування шкіл міста, вчителі. Мета зібрання-зустріч з учасниками фіналу всеукраїнського  освітнього проекту «Відкривай Україну» командою «Стрийські єноти», що складається з учнів 10- 11 класівшколи№7. Члени команди із задоволенням діляться отриманим досвідом, відповідають на питання зацікавлених слухачів.
Що ж це за проект «ВідкривайУкраїну»? Яка його мета? Його суть? Про церозказалавчитель – модератор команди, вчительзарубіжноїлітератури,  Аскарова Л.Ю.: «У 2014 році в Українібулазареєстрованаблагодійнаорганізація «Благодійний фонд «Зкраїни в Україну» основниминапрямкамидіяльностіякої є освіта, культура та охороназдоров'я.

29.08.2016р.булооголошено, щоблагодійний фонд «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» за сприяння Міністерства освіти і науки України розпочинає всеукраїнський проект «Відкрий Україну». Його мета створення відкритого інтерактивного онлайн та офлайн середовища для розвитку підлітків малих міст України, у якому вони набудуть необхідних компетентностей та отримають можливість реалізувати командою власну ідею у своєму місті. В ігровій формі учасники працюватимуть над командоутворенням, практикуватимуть роботу з ідеями, комунікації, критичне мислення та проектний менеджмент.Протягом гри діти здійснюють два проекти, які покликані змінити їх простір і середовище: на шкільному та міському рівнях. У 2016- 2017 рр. у проекті взяли участь 428 команд з 284 міст України,  більше 13000 учасників, серед них - учні нашої школи.
Реалізовані ідеї команди «Стрийські єноти» ви можете побачити на власні очі:це мурал на стіні школи і енерголавка, що стоїть на майдані Незалежності.

03.06.2016 р. ми брали участь в обласному етапі проекту «Відкривай Україну» і з проектом «Енерголавка» перемогли, тому отримали можливість поїхати на фінал у Київ.
У столиці зібралися 24 команди-переможиці, по одній від кожної області України. Протягом 5 днів діти напружено працювали над новими проектами й паралельно вчились: мали зустрічи з фахівцями менеджменту, слухали лекції, брали участь у тренінгах, спілкувалися з іншими учасниками. Працювали цілком самостійно, так як вчителів- модераторів команд, щоб вони не мали змоги допомагати підопічним, оселили в іншому місті, де вони брали участь в «Освітньому марафоні» по обговоренню нової освітньої реформи. Про свої враження і набутий досвід вам більше розкажуть діти».
            Першим взяв слово капітан команди «Стрийські єноти» Сидорак Семен, який розповів як створювалась команда. Він відмітив, що спочатку було 15 учнів 7-11 класів, а в ході роботи лишилось 6, але таких, що стали справжніми однодумцями;що спочатку ніхто не знав що і як треба робити, але виконували ті завдання, які онлайн надсилали координатори проекту: створили команду, обрали капітана, вчителя- модератора,розподілили ролі, тобто хто за що відповідає, домовилися діяти злагоджено.«На першому етапі треба було  знайти проблеми у власній школі та вирішити одну з них. Другий етап - змінити на краще своє місто. Звичайно, бувало, що під час роботи над проектами ми сварилися, але лише про шляхи реалізації наших задумів». Павлина Гресько підхопила розповідь: «Коли ми приїхали у Київ, ми навіть уявлення не мали, які саме завдання нас будуть чекати. Нас оселили у таборі «Двіжок» під Київом, поділили на три групи по 8 команд,  і….почалось!!! Нас вчилизадавати правильні запитання та орієнтуватись у сучасному інформаційному просторі, комплексно бачити світ та розуміти складні взаємозв’язки, роботі з ідеями та креативної механіки, яка дозволяє ефективніше генерувати і відбирати творчі вирішення будь-яких проблем».«А також,- зауважує ШкляровВіталий, - нас вчили вмінню навчатись і глибоко закопуватись у тему, з якою працюєш;набувати  конкретні знання з напрямку, який команда обрала для проекту;вчили  проектного  менеджменту: постановка цілей, структурування процесу та встановлення проміжних дедлайнів, робота з ресурсами». «І все це в такому темпі, що іноді здавалось , шо голова не витримає обсягу інформації-взірветься,- додає Настя Михайлевич. -Нас вчиликомунікації: вміння представити проект широкому загалу; формулювання думок, розуміння аудиторії, вибір способів комунікації, стилю та ключових повідомлень залежно від аудиторії,а головне- самостійно оцінювати себе та свої результати, не залежати від сторонньої оцінки, нічого не боятися».
«А чому ви назвали команду «Стрийські ЄНОТИ»? чому саме єноти?»- прозвучало перше питання із залу. «Напевно тому, що еноти – це мої улюблені тваринки: вони такі милі, добрі, і так лагідно просять істи,що їм неможливо відмовити», - пояснила Павлина Гресько. Питання лунали різні: чому мурал?хто допомагав фінансово? Чи важко було? Чи не виникало питання кинути все? У відповідь, «Єноти» розказали, шо довго сперечались щодо шкільного  проекту, ідей було багато, і все ж вирішили зупинитися  на муралі, тому що це не лише окраса школи, а й цілого міста; коли  намагалися реалізувати свій шкільний проект, зрозуміли, що потрібно багато грошей. Де їх взяти? В батьків? Це не вирішення питання! І, як ті єноти, пішли просити в тих, хто, на їхню думку, міг допомогти: у підприємців,у міської ради, у багато кого - ніхто їм  не відмовив…Так зібрали потрібні кошти, а команда отримала назву. Чи важко було? Так, тому що спочатку не розуміли с чого почати, від чого відштовхуватися, на чому зосередитися. Але участь у проекті навчила головному: вірити у себе, навіть тоді, коли ніхто не вірить , що у тебе вийде,  що ти зробиш, що ти зможеш.
Заступник директора сзш№7 з навчально - виховної роботи Білинська І.М. підсумувала: «У процесі виконання проектів учасники отримали потужну програму навчання. І хоча на цей раз  не стали переможцями, але побачили та відчули: “я сам, і всі ми як команда, можемо змінювати світ навколо”. Вони змогли усвідомити себе як особистість, яка готова діяти та творити, навчились працювати в команді, мислити, ставити цілі та досягати їх. Ось чому «Стрийські єноти» вирішили поділитися власним досвідом з активістами самоврядування шкіл міста. Якщо  ти сприймаєш свій двір, вулицю, місто, як власний дім - ти будеш його захищати, доглядати, відбудовувати. І так ми - кожен громадянин - створимо нову Україну.»

Аскарова Л, вчитель СЗШ№7               

Немає коментарів:

Дописати коментар