АскароваЛюдмила Юріївна
Вчитель зарубіжної літератури
Освіта вища
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
Старший вчитель
Голова методичного об'єднання
вчителів історії
та зарубіжної літератури школи
Педагогічне кредо:"Художнім словом сіяти в душах дітей добро, правду, милосердя"
Творчі здобутки:
Пройшла навчання "Інтел. Навчання для майбутнього", 2006р.;
міський конкурс "Учитель року- 2011"- IIIмісце;
Всеукраїнський конкурс "Цікава школа", обласний етап, I місце;
Участь у всеукраїнському проекті "Відкривай Україну",
I місце на обласному етапі,
сертифікат за участь в "Освітньому марафоні"- Київ(2017)
Аскарової Л.Ю.
Використання інтерактивних методів у формуванні творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури.
Уроки зарубіжної літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.
План проведення засідань методичного об’єднання
вчителів суспільно- гуманітарного циклу на 2019-2020 н.р.
І засідання (організаційне)– вересень 2019року
Тема.Аналіз роботи МО за 2018-19 н. р. та основні напрямки та завдання роботи на 2019/2020н.р
ІІ засідання – листопад 2019 року
Тема: «Організація навчання засобами інтерактивних технологій
в сучасній школі»
ІІІ засідання – січень 2020 року
Тема: ««Розвиток творчої ініціативи вчителів у використанні
інтерактивних методів у навчанні »
IV засідання – квітень 2020 Тема: «Аналіз результативності роботи МО »
Аналіз роботи М/О за 2019-20 н. р.
Всі члени МО вчителів гуманітарних дисциплін проявляли ініціативу, були активними в обговоренні визначених питань, готували повідомлення, доповіді, а також ділились своїм досвідом. Засідання проводились за «круглим столом», з використанням інтерактивних технологій.
Члени МО мали змогу ознайомитись з нормативними та інструктивно - методичними матеріалами і програмами викладання предметів суспільно- гуманітарного цикл в поточному навчальному році. Вчителі опрацювали способи організації навчально-виховного процесу на основі диференційованого підходу до особистості учня, принципи та ідеї особистісно-орієнтованого навчання та інтерактивні форми, психологічні аспекти підготовки вчителя до уроку, методи розвитку творчих здібностей й формування соціалізації учня. У період між засіданнями проводились відвідування та обговорення уроків, індивідуальна та групова діяльність з підготовки завдань для учнів, які виявляють підвищений інтерес до предмета, огляд методичної літератури та аналіз моніторингу якості знань учнів. Пошук та використання педагогічних технологій, які б заохочували учнів до вивчення предметів шкільного курсу та участі в позакласній роботі, - є одним із головних завдань членів МО.
Учні залучались до участі у різноманітних конкурсах, предметних олімпіадах:
Міська олімпіада з історіі:м - Коба Соломія, 9Б клас:IIIм.- Садова Софія, 8в клас;IIм.- Гатайло Ірина, 11б клас.(вчитель Ігнатенко Л.М.) II м.Глинчак Б., 10а кл.Правознавство: Iм-Яворів О.,11б кл.,IIм. Огородник О.10а кл., II м. Біраковська А. 9,rk/ (вчитель Рубан С.В.)
Учні Ігнатенко Л.М. брали активну участь уXIX Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості під гаслом "Об'єднаймося, брати мої" у номінації "Історія України і державотворення" на тему "Ради тебе перли в душу сію, ради тебе мислю і творю" учні 9б класу Коба Соломія, Василишин Надія, Романів Софія посіли III місце, робота була віАктивну участь брали учні у Всеукраїнських предметних олімпіадах на платформі "На урок". Так на III-IV етапах з історіі(Вч.Ігнатенко) взяли участь 41 учень, з них дипломи Icт.отримали 13 учнів, IIст.- 11уч., Ш ст.- 8уч. ), вчитель отримала подяку за активну участьу олімпіаді.
Серед учнів Рубан С.В. нагороджені дипломами I ст.- 8 чол., II ст.- 15 чол, III ст. -7, сертифікатами -19 чол. Правознавство : дипломи II ст.- 6 учн., III ст.- 5 уч., сертифікати -8 уч.. Громадянська освіта: дипломи II ст.-4уч., III ст.-5 уч., сертифікати 2 уч. Вчитель отримала подяки за підготовку переможців і учасників…
Учні РубанСвітлани Володимирівни Крюкова В., 9а клас і Левицький М. 10а клас підготували на міську виставку роботи на тему “Історичні меми”
дправлена до Львова
Підвищення кваліфікації вчителями МО суспільно-гуманітарного циклу .https://drive.google.com/file/d/1Esc8cUjkNrQrlzlFn7rA1FM5qNCV10f8/view?usp=sharing
Підвищення кваліфікації вчителями МО суспільно-гуманітарного циклу
є приортиетом у діяльності кожного з них :взаємовідвідування уроків
вчителями МО , відвідування відкритих уроків, використання
інноваційних технологій навчання. Самоосвіта.Обмін передового досвіду
між вчителями різних циклів.
Відвідування вебінарів , онлайн курсів підвищення
кваліфікації на освітніх платформа "На Урок",
Всеосвіта, Прометеус, ЕДЕРА, "Дія.Цифрова освіта",
Основа та інших стали систематичними.
Про що свідчать численні сертифікати та свідоцтва,
отримані членами МО…
Понятт
я професійного розвитку визначають як зростання професійних досягнень у результаті накопичення нового і систематичного перегляду вже наявного практичного
досвіду.
Мета професійного розвитку – підготовка і підтримка вчителя для того, щоб допомогти учням досягти високих стандартів навчання і розвитку.
Активними методами навчання у професійному розвитку педагогів є:
Рефлексія( процес звернення до власного досвіду. Самоаналіз);
Портфоліо вчителя (спосіб фіксування, накопичення, оцінки і самооцінки особистих досягнень за певний період часу, систематизація досвіду своєї роботи);
Професійна спільнота, що навчається (це участь в освітніх проєктах національних і міжнародних);
Професійні публікації ( роботи вчителів, що написані і опубліковані у різних періодичних фахових вВИХОВНАГОДИНА.2019 вересень
Члени МО мали змогу ознайомитись з нормативними та інструктивно - методичними
Учні залучались до участі у різноманітних конкурсах, предметних олімпіадах:
Міська олімпіада з історіі:м - Коба Соломія, 9Б клас:IIIм.- Садова Софія, 8в клас;IIм.- Гатайло Ірина, 11б клас.(вчитель Ігнатенко Л.М.) II м.Глинчак Б., 10а кл.Правознавство: Iм-Яворів О.,11б кл.,IIм. Огородник О.10а кл., II м. Біраковська А. 9,rk/ (вчитель Рубан С.В.)
Учні Ігнатенко Л.М. брали активну участь уXIX Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості під гаслом "Об'єднаймося, брати мої" у номінації "Історія України і державотворення" на тему "Ради тебе перли в душу сію, ради тебе мислю і творю" учні 9б класу Коба Соломія, Василишин Надія, Романів Софія посіли III місце, робота була віАктивну участь брали учні у Всеукраїнських предметних олімпіадах на платформі "На урок". Так на III-IV етапах з історіі(Вч.Ігнатенко) взяли участь 41 учень, з них дипломи Icт.отримали 13 учнів, IIст.- 11уч., Ш ст.- 8уч. ), вчитель отримала подяку за активну участьу олімпіаді.
Серед учнів Рубан С.В. нагороджені дипломами I ст.- 8 чол., II ст.- 15 чол, III ст. -7, сертифікатами -19 чол. Правознавство : дипломи II ст.- 6 учн., III ст.- 5 уч., сертифікати -8 уч.. Громадянська освіта: дипломи II ст.-4уч., III ст.-5 уч., сертифікати 2 уч. Вчитель отримала подяки за підготовку переможців і учасників…
Учні РубанСвітлани Володимирівни Крюкова В., 9а клас і Левицький М. 10а клас підготували на міську виставку роботи на тему “Історичні меми”
дправлена до Львова
Підвищення кваліфікації вчителями МО суспільно-гуманітарного циклу .https://drive.google.com/file/d/1Esc8cUjkNrQrlzlFn7rA1FM5qNCV10f8/view?usp=sharing
Підвищення кваліфікації вчителями МО суспільно-гуманітарного циклу
є приортиетом у діяльності кожного з них :взаємовідвідування уроків
вчителями МО , відвідування відкритих уроків, використання
інноваційних технологій навчання. Самоосвіта.Обмін передового досвіду
між вчителями різних циклів.
Відвідування вебінарів , онлайн курсів підвищення
кваліфікації на освітніх платформа "На Урок",
Всеосвіта, Прометеус, ЕДЕРА, "Дія.Цифрова освіта",
Основа та інших стали систематичними.
Про що свідчать численні сертифікати та свідоцтва,
отримані членами МО…
я професійного розвитку визначають як зростання професійних досягнень у результаті накопичення нового і систематичного перегляду вже наявного практичного
досвіду. Мета професійного розвитку – підготовка і підтримка вчителя для того, щоб допомогти учням досягти високих стандартів навчання і розвитку. Активними методами навчання у професійному розвитку педагогів є: Рефлексія( процес звернення до власного досвіду. Самоаналіз); Портфоліо вчителя (спосіб фіксування, накопичення, оцінки і самооцінки особистих досягнень за певний період часу, систематизація досвіду своєї роботи); Професійна спільнота, що навчається (це участь в освітніх проєктах національних і міжнародних); Професійні публікації ( роботи вчителів, що написані і опубліковані у різних періодичних фахових вВИХОВНА
«Я - одинадцятикласник і я на порозі дорослого життя»
Добрий
день, дорогі мої одинадцятикласники та батьки !
Я
дуже рада вас сьогодні бачити-
відпочилих, засмаглих, підрослих і вже зовсім
дорослих.
За
традицією, 1 вересня, ми прийшли в школу на лінійку присвячену Дню Знань. Сьогодні, в цей радісний, святковий, сонячний день вас
запросили на останній
перший урок. Звичайно, ви ще прийдете до школи 1 вересня, почуєте дзвінок, але він буде дзвеніти вашим
знайомим, родичам, з часом - дітям і навіть онукам
і правнукам, але не вам. Тому сьогодні трішки сумно, але з іншого боку, і дуже радісно. Адже це останній рік шкільної веремії, яка почалася 10 років назад.
Цей рік буде важким: попереду ЗНО та вступ до ВНЗ, він буде насиченим і цікавим,
він буде таким, що запам'ятається, він буде таким, яким ми всі разом його
організуємо. Адже народ і філософи кажуть,
що все в нашому житті залежить від
нас самих, знаходиться в наших руках. Тому дійте, працюйте, творіть,
насолоджуйтесь безтурботним життям, будьте здорові, будьте щасливі
!!!
А ми з вами продовжуємо
далі. На дошці спробуємо створити «Карта
майбутнього».
Мудрець Сенека стверджував: «Хто не знає, в
яку гавань пливти, для того немає попутного вітру».На партах, у кожного з
вас є зірочка, візьміть її в руки, і хвилинку подумавши, запишіть одну зі своїх
найголовніших цілейна найближчий рік, тобто те, чого ви б хотіли досягти
протягом цього року. Тільки не поспішайте, визначте найважливішу ціль для себе.
Виконавши завдання, підходимо до дошки і кріпимо свої зірочки на зоряне небо.
Дякую вам!
У житті
кожного з нас завжди і повсюди супроводжує вибір. Ще в дитинстві ми обирали
найулюбленішу іграшку, книжку, в школі надавали перевагу найцікавішим, на наш
погляд, предметам, в магазинах завжди зупиняємо вибір на найкращому, як
здається, одязі. Протягом цілого життєвого шляху ми з вами обираємо товаришів,
друзів, коханих. І в основі кожного вибору в нас є свої критерії, вимоги, своє
уявлення про погане і хороше, про добро і зло, честь і безчестя.
Кожна людина має свободу вибору, який існує щоденно,
щохвилини. Зробити крок чи не
робити? Промовчати чи сказати? Стерпіти чи не стерпіти? Подолати труднощі чи
відступити? Так чи ні? Куди піти вчитися? Що робити? Як жити?
На партах
у кожного з вас є відбиток стопи, запишіть свої кроки які вам треба зробити для
досягнення своїх цілей і прикріпіть свої «ніжки» на дорогу, яка веде до
здійснення мрій. Перший крок - це запуск процесу. Запишіть кроки і дійте.
Зробивши перший крок, ви вже реалізуєте намір.
На своєму шляху,
дорогі мої діти, будьте готовими до перешкод. Якщо навіть деякий час буде йти
все гладко, то рано чи пізно настане дуже складний момент. Період, коли
захочеться все кинути. Це нормально і природньо. Наші невдачі це теж досвід і,
часом, він набагато важливіше успіху. Головним завданням буде не відступити від
мети, знайти в собі сили не відмовитися від неї. Якщо ми кидаємо почате при
невдачах, досвід цих негативних подій накопичується в нашій підсвідомості. І
чим більше такого негативу, тим важче нам будуть даватися наступні цілі. Таким
чином люди заводять себе в глухий кут і опускають руки при будь-яких невдалих
дрібницях. Тому зараз я вам пропоную подумати, визначитись і записати на
камінчиках ті перешкоди, які на вашу думку можуть виникнути на шляху до ваших
цілей і розмістити їх на галявині.
Дякую,
за виконану роботу!( зачитати перешкоди)
Але коли ми незважаючи
на проблеми, йдемо і досягаємо бажаного, нам все простіше даються наступні
завдання, так як накопичується позитивний досвід. Звичайно
ж, всі ці проблеми які ви написали та озвучили, потрібно вирішувати аби
досягнути поставлених цілей. А хто ж у нас перший помічник, коли виникають
проблеми! Хто переживає, радіє, хто завжди поруч, хто вас любить більше за
всіх,- звичайно ж – батьки. Ніколи про це не забувайте!
А наостанок,
пропоную вам, мої дорогі одинадцятикласники підійти і обрати собі побажання чи
передбачення, що записані на цих квіточках, на цей навчальний рік. (діти
підходять обирають і зачитують)
Дякую
всім вам за роботу!
І на пам’ять про нашу класну годину хочеться
подарувати вам дуже повчальну притчу, яка змусить вас
замислитись про головне
Колись давно, в одному
місті, жив мудрець. Слава про його мудрість рознеслась далеко навколо його
рідного міста, люди здалеку приходили до нього за порадою.Але був у місті
чоловік, який заздрив його славі. Прийшов він якось на луг, спіймав метелика,
посадив його між зімкнутих долонь і подумав: – Піду я до мудреця і спитаю у
нього: скажи, о наймудріший, який метелик у мене в руках: живий або
мертвий? Якщо він скаже “мертвий”, я відкрию долоні, метелик
полетить. Якщо він скаже “живий” – я зімкну долоні, і метелик помре. От
тоді всі й зрозуміють, хто з нас розумніший.Так все і сталось.
Заздрісник прийшов у місто і спитав у мудреця:– Скажи, о
наймудріший, який метелик у мене в руках: живий чи мертвий? Пильно дивлячись в очі, мудрець сказав:
– Все в твоїх руках.
2018- 2019н.р.
Семінар вчителів зарубіжної літератури м.Стрия 29.11.2018 Львів
Всеукраїнський освітній проект "Відкривай Україну"
Благодійни фонд «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» за сприяння Міністерства освіти і науки України розпочинає всеукраїнський проект «Відкривай Україну». Його мета -створення відкритого інтерактивного онлайн- середовища для розвитку підлітків малих міст України, у якому вони набудуть необхідних компетентностей та отримають можливість реалізувати командою власну
ідею у своєму місті. В ігровій формі учасники працюватимуть над командоутворенням, практикуватимуть роботу з
ідеями, комунікації, критичне мислення та проектний менеджмент. Протягом гри діти здійснюють два проекти, які покликані змінити їх простір і середовище: на шкільному та міськомурівнях.
Основними напрямками діяльності є: освіта, культура та охорона здоров’я.У 2016- 2017 рр. у проекті взяли участь 428 команд з 284 міст України, більше 13000 учасників.
Обласний етап проекту “Відкривай Україну”. I місце.(03.06.2017р.)
Сертифікат (№02607 від 14.03.2018р) за участь у вебінарі "Як не стати занудою на уроці"(Ж."Зарубіжна література в школах України") (про використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури)
Написала статті в газету "Гомін волі" "Ви назавжди у
" Ви навічно у наших серцях"(про зустріч шкільної спільноти з ветеранами АТО та волонтерами)(25.02.17) та статтю про зустріч представників шкіл з фіналістами всеукраїнського освітнього проекту "Відкривай Україну", учнями нашої школи, командою"Стрийські єноти", ("Ми зможемо змінити світ") (23.11.17), які були надруковані на шпальтах цього часопису.
Освітній марафон в рамках проекту "Відкривай Україну"
Літературна вікторина "Впізнай героя" 6кл.
Немає коментарів:
Дописати коментар